واکسن کرونا در ایران در چه مرحله ای است و اگر واکسن کرونا تولید شود ویروس به طور کامل از بین می رود؟

ویروس کرونا پیچیده است و مشابه آن را تا به امروز ندیده ‌ایم و در نتیجه تهیه واکسن آن نیز پیچیدگی‌ های خاص خود را دارد. ایران هم مانند دیگر کشورها برای مبارزه با شیوع و از بین رفتن این بیماری در تلاش برای تولید واکسن کرونا می باشد. به‌ طور کلی در دنیا ۱۶۵ واکسن با عنوان واکسن کرونا در حال ساخت است و ۲۷ واکسن هم به فاز انسانی رسیده ‌اند. واکسن کرونایی که کشور روسیه ساخت آن را اعلام کرده است، یکی از هشت واکسنی است که فاز سوم آزمایش بالینی را رد کرده است.

توجه : کاربر گرامی در آزمایشگاه مندل برای جلوگیری از شیوع کرونا آزمایش های مختلف کووید 19 را به صورت آنلاین و در منزل برای شما انجام می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام هرنوع آزمایش کرونا کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

واکسن کرونا در ایران

اگر واکسن کرونا پیدا شود ویروس کرونا کامل از بین می رود؟

حتی اگر واکسن این ویروس هم پیدا شود، باز هم این ویروس با ما خواهد بود. مثل بیماری آنفلوآنزا که هر سال وجود دارد یا ویروس ایدز که همچنان وجود دارد. ما باید بپذیریم سبک زندگی باید تغییر کند و بدانیم اصطلاحی به عنوان پساکرونا نخواهیم داشت. کرونا همیشه خواهد بود. شاید واکسن آن ساخته شود اما اثربخشی آن مشخص نیست. واکسن آنفلوآنزا ۴۵ درصد اثربخش است و ۵۵ درصد احتمال ابتلا وجود دارد. بنابراین باید خودمان را برای زندگی با کرونا آماده کنیم.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

واکسن کرونا ایرانی در چه مرحله ای است؟

به طور کلی زمانی می توان گفت که واکسنی وارد تست انسانی شده باشد که سازمان غذا و دارو، واکسن مورد نظر را از خط تولید آن تهیه و بر روی انسان ها امتحان کند. واکسن کرونای ایرانی در فاز حیوانی در دست بررسی است و ماده اولیه این واکسن در چند شرکت داخلی تولید شده و به گفته وزیر بهداشت، فاز حیوانی را با موفقیت سپری کرده است. هدف اصلی این مرحله این است که آیا واکسنی که در آزمایشگاه تولید شده می‌ تواند سیستم ایمنی آن حیوان را تحریک کند و آنتی ‌ژن تولید کند یا خیر. اگر پاسخ ایمنی ایجاد کرد، وارد فاز یک یعنی واکسن روی گروه بزرگ ‌تری که شامل چند صد نفرند امتحان می ‌شود.

آیا پیش فروش واکسن کرونا حقیقت دارد؟

پیش‌ فروش واکسن کووید ۱۹، فقط در فضای مجازی مطرح شده و افرادی که این اخبار را منتشر می‌کنند، تنها قصد فریب مردم را دارند. هنوز هیچ واکسن یا دارویی برای درمان کرونا ویروس ساخته نشده است و مردم فریب تبلیغات پیش ‌فروش واکسن کرونا را نخورند.

توجه : کاربر گرامی برای انجام هرنوع تست ویروس کرونا کافیست برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}