آزمایش کرونا از طریق خون

آزمایش آنتی بادی، که به آن تست سرولوژیک یا سرولوژی هم گفته می­ شود، روی نمونه خون اجرا می­ شود. از طریق گرفتن نمونه خون شما می توانید این آزمایش را انجام دهید. ضمن اینکه در آزمایشگاه مندل تست های کرونا به صورت در منزل هم انجام می شود. کافیست برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید.

در شرایط مطلوب، نتیجه تست آنتی بادی نشان می­ دهد آیا فرد قبلا به بیماری مبتلا شده یا در حال حاضر مبتلاست یا خیر. تست آنتی بادی پادتن ­هایی را که ظرف یک الی سه هفته بعد از ظهور علائم در خون تولید می ­شود و ممکن است تا پایان عمر در بدن باقی بماند، نشان می ­دهد. ممکن است همزمان با ابتلای فرد، تست آنتی بادی مثبت شود. هنوز نمی­ دانیم این پادتن‌­ها در برابر ویروس کووید-19 مصونیت ایجاد می کند یا خیر.

فهرست آنچه در این مقاله می خوانید:

آزمایش های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شیوع کووید-19 باشند. زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشته اند ، می توانند دریابند که این ویروس چه مقدار از افراد را بیمار میکند. دانشمندان میتوانند بررسی کنند که اگر افرادی که دچار این بیماری شده اند دوباره در معرض آن قرار بگیرند ، چه اتفاقی میفتد. زمانی که این اطلاعات با سایر اطلاعات علمی ترکیب شوند ، به محققان کمک می کنند تا بفهمند چه کسانی ممکن است نسبت به ویروس مصون باشند.

امید بر این است ، افرادی که دارای آنتی بادی COVID-19 بودند بتوانند هر چه سریعتر با خیال راحت به کار و زندگی عادی خود برگردند. این آزمایشات همچنین ممکن است به یک درمان آزمایشی مخصوص کرونا به نام پلاسما بهبودیافته کمک کنند. پلاسما بخش مایع خون شماست.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

آنتی بادی ها در خون و بافت های سراسر بدن وجود دارند. آزمایش سرولوژیک معمولاً به نمونه خون نیاز دارد.آزمایش های سرولوژیکی به ویژه برای تشخیص موارد مبتلا با علائم خفیف یا بدون علائم ، مفید هستند.در حال حاضر ، مراكز كنترل و پيشگيری از بيماری ها (CDC) ، آزمایش سرولوژی را برای ویروس کرونا (COVID-19) ایجاد کرده اند و در جستجوی نمونه خون از هر كسی كه مبتلا به ویروس کرونا بوده است ، میباشند. نمونه ها حداقل 21 روز پس از اولین علائم گرفته می شوند.

آزمایش کرونا از طریق خون چگونه انجام می شود؟

شما باید مقداری خون بدهید. متخصصان دو نوع آنتی بادی ضد کووید-19 را آزمایش می کنند. آنها به دنبال موارد زیر هستند :

آنتی بادی های IgG ، که متعاقبا بعد از بهبودی شما ظاهر می شوند.

آنتی بادی های IgM ، که در اوایل عفونت ایجاد می شوند.

حدود 4 هفته طول می کشد تا بدن شما آنتی بادی های IgM را تولید کند. اما دانشمندان مطمئن نیستند چقدر طول خواهد کشید تا این اتفاق در مورد کرونا رخ دهد. برای فهمیدن این موضوع آزمایشات بیشتری لازم است.

توجه : کاربر گرامی اگر می خواهید تست کرونا در منزل انجام دهید (هرنوع آزمایش کرونا) کافیست برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش کرونا از طریق خون

 

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}