می خوای مطمئن بشید کرونا ندارید؟ آزمایش کرونا به شما کمک خواهد کرد!

اگر می خواهید مطمئن شوید که کرونا گرفته اید قبلا یا درحال حاضر کرونا دارید دو تست کرونا یعنی آزمایش آنتی بادی و آزمایش pcr می تواند به شما کمک کند. درواقع این آزمایش ها را که انجام دهید مشخص می شود قبلا به کرونا مبتلا شده اید یا خیر و اگر الان مبتلا به کرونا هستید ولی هنوز علائمی در شما ظاهر نشده را هم می توانید متوجه شوید. به طور مختصر برای شما شرح می دهیم که تست آنتی بادی کرونا و تست pcr چیست ولی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید تا هم اطلاعات دقیق تری را بدست آورید هم درصورت نیاز درخواست آزمایش خود را به صورت آنلاین و درب منزل به ثبت رسانید درواقع بتوانید تست کرونا در منزل انجام دهید.

وقتی کرونا گرفته باشید چه اتفاقی برای بدنتان رخ می دهد؟

سیستم ایمنی بدن افرادی که COVID-19 دارند، با ایجاد پروتئین‌هایی که می‌توانند در خون بیمار به ویروس حمله کنند ( آنتی ‌بادی‌ ها )، به عفونت پاسخ می‌دهند. آزمایشات تشخیص آنتی‌بادی در خون افراد ممکن است نشان دهد که آنها در حال حاضر مبتلا به COVID-19 هستند یا قبلا آن را داشته ‌اند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

 

از علائم عمومی کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرفه خشک
  • بی حالی و احساس خستگی
  •  درد عضلات
  • مشکل تنفسی یا احساس نفس تنگی
  • تب

علائم آنفولانزای واقعی :

آنفولانزای واقعی شما را یک باره گرفتار کرده و علایم اش بروز می کنند. سر و تمام اندام بدن درد می کند، سرفه خشک و خشکی گلو دارید. گلو درد می کند، تب تا ۴۱ درجه سانتیگراد بالا می رود و غالباً با لرز همراه می باشد. احساس گرسنگی نمی کنید، کاملا احساس می کنید خورد و خمیر شده اید، می خواهید در رختخواب دراز بکشید و می توانید ساعت ها بخوابید.

علائم سرماخوردگی ساده : 

در سرماخوردگی ساده، معمولا خارش گلو وجود دارد، بینی آب ریزش دارد و بعدا سرفه شروع می شود. چندین روز طول می کشد تا علایم گلو درد، آب ریزش بینی، سرفه بلغم دار، یا سرفه های خشک، تب و سردرد ظاهر شده و خوب شوند. در این وضع گوش ها وزوز می کنند و فرد احساس ضعف می نماید.

آزمایش آنتی بادی چه چیزی را نشان می دهد؟

این آزمایش (که به آزمایش سرولوژی نیز معروف است) به دنبال مواد خاصی در خون شماست که به آن آنتی‌بادی می‌گویند. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید ۱۹ این مواد را ایجاد می‌کند.

آزمایش pcr چیست و چه چیزی به شما نشان می دهد؟

آزمایش pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش pcr می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش کرونا

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}