شما میتوانید انواع تست کرونا را در منزل انجام دهید!

تست کرونا یکی از دغدغه های این روزهای مردم شده است. خیلی ها نگران این هستند که چگونه آزمایش کرونا را انجام دهند بدون آنکه به کرونا مبتلا شوند. آزمایشگاه ما برای این موضوع راه حلی به عنوان تست کرونا در منزل یا محل کار درنظر گرفته است که شما انواع تست کرونا را می توانید درخواست دهید تا در منزل برای شما این آزمایش انجام شود. برای انجام آزمایش کرونا کافیست کلیک کنید.

انجام انواع تست کرونا در منزل :

تست پی سی آر کرونا چه چیزی را نشان می دهد؟

وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که ماده ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی بادی که سابقه مواجهه سیستم ایمنی شما به پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

تست آنتی بادی چه چیزی را نشان می دهد؟

یک آزمایش خون سریع وجود دارد که به شما میگوید آلوده شده اید یا خیر. این آزمایش، آزمایش آنتی بادی نامیده می شود. ممکن است آن را با عنوان آزمایش سرولوژی نیز بشنوید. این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. زمانی که شما واکسن میزنید نیز همین اتفاق میفتد مثلا هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا  نیز بدن شما آنتی بادی های لازم علیه ویروس آنفلوآزا را تولید میکند. با تولید هر نوع آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی ( مصونیت ) پیدا می کند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

 

جواب مثبت و منفی در آزمایش کرونا نشان دهنده چیست؟

نتیجه­ مثبت نشان می­دهد ممکن است در اثر ابتلا به ویروس کووید 19، آنتی بادی آن را در بدن داشته باشید. با این حال، ممکن است نتیجه ­ی مثبت به این معنی باشد که در اثر ابتلا به ویروسی از خانواده­ ی ویروس کرونا، مانند ویروسی که باعث ابتلا به سرماخوردگی می شود، پادتن در بدن داشته باشید.

اگر جواب آزمایش منفی باشد، احتمالا تا به حال به کووید 19 مبتلا نشده ­اید. درمورد نتیجه ­ی آزمایش و نوع آزمایشی که انجام دادید با پزشک خود صحبت کنید تا متوجه جواب آزمایش شوید و ممکن است در حال حاضر مبتلا باشید ولی در آزمایش نشان داده نشود.

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}