سکسکه به علائم جدید کرونا اضافه شد

سکسکه و کرونا

طبق یک گزارش منتشر شده در ژورنال آمریکایی بروز سکسکه طولانی مدت در یک مرد 65 ساله اهل شیکاگو که موجب مراجعه او به مراکز درمانی شده است ،در حالی که وی هیچگونه علائمی از نشانه های معمول ویروس کرونا را نداشته، نتیجه اسکن ریه های او بر خلاف انتظار درگیری شدید با ویروس کرونا را نشان داده است. اگر می خواهید آزمایش کرونا را انجام دهید کافیست کلیک کنید.

بلافاصله پزشکان او را تحت مراقبت های پزشکی قرارداده اند و تمامی علائم حیاتی وی را گزارش کرده اند. در ابتدا درجه حرارت بدن این مرد 37.3 بود اما پس از گذشت چند روز دمای بدن وی به 38 افزایش یافت.

تاکنون این اولین گزارش اعلام شده در مورد بیمار کووید 19 با علائم سکسه مداوم بوده است.بنابراین پزشکان معتقدند تمامی افراد باید به گستردگی و متفاوت بودن علائم در بیماری کرونا توجه داشته باشند.

سازمان بهداشت جهانی تاکنون علائمی مانند تب بالا ، سرفه مداوم و همین طور از دست دادن حس بویایی و چشایی را از علائم اصلی کرونا گزارش کرده است.اما در خصوص بیمارانی که با سکسکه به مراکز درمانی مراجعه می کنند هنوز دستورالعمل قاطعی منتشر نشده است و تنها بر این امر تاکید شده است که سکسکه نیز می تواند به دلیل استرس ایجاد شود و یا در حین خوردن و آشامیدن بروز کند و در صورتی که پس از مدت زمان کوتاهی سکسکه قطع شد نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نمی باشد.

تاکنون علائم رایج کووید ۱۹ تب، سرفه، درد بدن، از دست دادن حس بویایی و چشایی بوده که به تازگی سردرد هم به این لیست اضافه شده است؛ و حالا با این مورد جدید، متخصصان اعلام کردند سکسکه غیر عادی و مداوم هم می‌تواند از علائم ابتلا به ویروس کرونا باشد.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

منبع: FR24 News
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}