دارویی جدید برای درمان علائم کرونا

داروی جدید کرونا

بر اساس نتایج جدید داروسازان شرکت های آمریکایی NeuroRx , Relief Therapeutics مشخص شده است که دارویی بنام RLF-100 می تواند منجر به بهبودی سریع علائم تنفسی حاد در بیماران کووید شود، ترکیب Aviptadil یک فرمولاسیون از پلی پپتید هایست که در ریه با غلظت بالا یافت می شود و کارایی آن در جلوگیری از التهابات سلول های ریه می باشد. آزمایشگاه مندل برای شما این امکان را فراهم کرده که اگر درخواست آزمایش کرونا را دارید به راحتی بتوانید بدون حضور در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی این آزمایش را انجام دهید.

این دو شرکت امریکایی که روی داروهایی برای کاهش علائم کووید-19 با هم همکاری می کنند،داروهای پیشنهادی برای علائم حاد تنفسی را بلافاصله پس ازکار آزمایی بالینی در اختیار FDA می گذارند تا به تائید سازمان غذا و داروی آمریکا برسد.عملکرد داروی RLF-100 برای بیماران حاد تنفسی به تائید رسیده است و برای بیماران با علائم خفیف تنفسی همچنان در حال بررسی است.

طبق گفته محققین شرکت های دارویی اولین گزارش حاصل از این عملکرد مربوط به بیماری 54 ساله با علائم حاد تنفسی که نیاز به عمل پیوند ریه داشت، دربیمارستان Houston Methodist می باشد که طی 4 روز پس از استفاده از دارو علائم او رو به بهبود رفت.

نتایج مشابه این چنینی در 15 بیمار با شرایط اورژانس و حاد تنفسی دیده شده است.

یافته های بدست آمده از عکس های ریه و افزایش اکسیژن خون، حاکی از آن است که می توان به بهبود 50%از علائم کووید-19 امید داشت.

تحقیقات مستقل در آزمایشگاهای کشور برزیل تاثیر دارو بر کاهش تکثیر ومهار ویروس کرونا در سلولهای ریوی را نشان داده است.

محققین این دو شرکت عنوان داشتند:در بیمارانی که ازاین طریق رو به بهبودی رفته اند هیچ علائمی از ویروس کرونا دیده نشده است .همچنان این تحقیقات در حال انجام است و بر روی بیماران مختلف در حال بررسی می باشد حتی بیمارانی با علائم خفیف.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}