آزمایش سرولوژی کرونا در منزل

آزمایش سرولوژی کرونا در آزمایشگاه مندل در سریع ترین زمان انجام می شود. با توجه به وضعیت فعلی و شیوع بیماری کووید 19 (کرونا) افراد بسیار زیادی تمایل دارند تا از وضعیت سلامتی خود آگاه شوند ولی همواره چالش های بسیار ی در پیش روی این افراد قرار دارد. اگر فرد واقعا مبتلا به ویروس کرونا باشد و به منظور انجام امور تشخیصی از منزل خارج شود می تواند باعث ابتلای سایر افراد و انتشار بیشتر بیماری در جامعه شود و از طرف دیگر اگر فرد متقاضی به ویروس آلوده نباشد خروج غیر ضروری وی از منزل باعث می شود تا در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار بگیرد. برای کسب اطلاع بیشتر از آزمایش کرونا می توانید برروی لینک کلیک کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

آزمایش سرولوژیکی کرونا ویروس :

این آزمایش، آنتی بادی هایی را تشخیص می دهند که بدن برای مقابله با ویروس تولید می کند. این آنتی بادی ها در اشخاصی که از کووید-19 بهبود یافته باشد وجود دارند. آنتی بادی ها در خون و بافت های سراسر بدن وجود دارند. آزمایش سرولوژیک معمولاً به نمونه خون نیاز دارد.آزمایش های سرولوژیکی بویژه برای تشخیص موارد مبتلا با علائم خفیف یا بدون علائم ، مفید هستند.در حال حاضر ، مراكز كنترل و پيشگيري از بيماريها (CDC) ، آزمایش سرولوژي را براي ویروس کرونا (COVID-19) ایجاد کرده اند و در جستجوی نمونه خون از هر كسي كه مبتلا به ویروس کرونا بوده است ، میباشند. نمونه ها حداقل 21 روز پس از اولین علائم گرفته می شوند.

به عبارت دیگر آزمایش های سرولوژیک آزمایش هایی هستند که در خون به دنبال آنتی ‌بادی می‌ گردند. این آزمایش ها می‌توانند شامل چندین روش آزمایشگاهی باشند. انواع مختلفی از تست‌ های آنتی ‌بادی برای تشخیص بیماری ‌های مختلف استفاده می‌شوند.

آزمایش سرولوژی کرونا

چه افرادی باید آزمایش کرونا را انجام دهند؟ 

اولویت انجام آزمایش تشخیص کرونا ویروس برای افرادی است که دارای اختلالات تنفسی جدی هستند و یا با مبتلایان کرونای جدید در تماس بوده‌اند. اخیراً با توجه به شیوع بالای این بیماری و افزایش ترس و اضطراب عمومی، تعداد زیادی از افرادی که علائم خفیفی دارند خواستار انجام تست تشخیص کرونا ویروس در مراکز درمانی می‌شوند. این امر ممکن است سبب شود تا ارائه‌ی خدمات پزشکی لازم برای بیمارانی که دچار علائم شدید هستند با مشکل مواجه شود. علاوه‌بر این حضور در بیمارستان‌ها ممکن است مراجعه‌کنندگان را در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دهد. با این حال غربالگری ویروس کرونا برای عموم مردم الزامی اعلام شده است.

چه موارد عمومی را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید رعایت کنید؟

  • فاصله‌ی اجتماعی، حداقل 1 متر از دیگران را رعایت کنید
  • خود و خانواده را از نظر علائم کووید-19 پایش کنید
  • دست ‌های خود را به طور مرتب با آب و صابون، حداقل برای 20 ثانیه، بشویید
  • زمانی که به اجتماعات می ‌روید، ماسک بزنید

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}