اثر آنتی بادی های آلپاکاها بر موج دوم ویروس کرونا

آنتی بادی های آلپاکاها

آنتی بادی های كوچك موجود در آلپاکا ها ( نوعی شتر اهلی بومی آمریکای جنوبی ) می توانند موج دوم ویروس کرونا را از بین ببرند و امکان لغو قرنطینه را برای کشور ها فراهم کنند.

دانشمندان سوئد و آفریقای جنوبی برای جلوگیری از آلوده شدن انسانها به این آنتی بادی ها از "نانوذرات" حیوانات واکسینه شده علیه ویروس استفاده کردند.

آنتی بادی های کوچک ، تاج های ویروس کرونا را هدف قرار می دهند و به نوبه خود با توانایی ویروس در آلوده کردن میزبان مداخله میکنند.کارشناسان ادعا کرده اند که تحقیقات آنها "ویروس را به شدت خنثی می کند". با توجه به این که نانوذرات ارزان هستند و تولید آسانی دارند در نتیجه میتوانند به میزان گسترده در دسترس باشند.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

به گفته دانشمندان ، نانوذرات بسیار آسانتر کلون شده و تغییر می کنند.نویسندگان ، از بخش میکروبیولوژی ، تومور و زیست شناسی سلولی در بیمارستان دانشگاه کارولینسکا در استکهلم ، گفتند : "همه گیری فعلی ویروس کرونا عواقب چشمگیری برای جمعیت جهانی دارد و واکسن ها ، آنتی بادی ها یا مواد ضد ویروسی به صورت فوری مورد نیاز هستند.آنتی بادی های خنثی کننده می توانند از ورود ویروس در مرحله اولیه عفونت جلوگیری کنند و به طور بالقوه از افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند محافظت می کنند."

این نانوذره ساخته شده Ty1 نام دارد و به نام Tyson که یک آلپاکا 12 ساله واکسینه از آلمان بود ، می باشد.

جرالد مکینرنی ، رهبر تیم کارولینسکا ، گفت : "در اصل ، همه شواهد نشان می دهند که این نانوذره در انسان بسیار خوب عمل خواهد کرد ، اما یک سیستم بسیار پیچیده است."

منبع: Daily Mail
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}