نمونه گیری در منزل همان آزمایش آنلاین است!

نمونه گیری در منزل در واقع همان آزمایش دادن به صورت آنلاین است. آزمایشاتی که در آزمایشگاه های آنلاین بدون مراجعه حضوری انجام می دهید را آزمایش آنلاین می گویند. متخصصین آزمایشگاه درب منزل شما حضور می یابند و آزمایش مورد نظر شما را انجام می دهند.برای انجام آزمایش آنلاین کافیست برروی لینک کلیک کنید.

مزایای نمونه گیری در منزل یا آزمایش آنلاین :

  • اگر بوی الکل حس خوشایندی برایتان ندارد بهتر است نمونه گیری در منزل انجام دهید.
  • اگر کودکی دارید که از آزمایشگاه رفتن می ترسد بهتر است نمونه گیری در منزل را تجربه کنید.
  • برای صرفه جویی در زمان خود آزمایش در منزل انجام دهید.
  • اگر بیماری دارید و حرکت کردن برایتان دشوار است بهتر است آزمایش در منزل انجام دهید.
  • برای عدم حضور در ترافیک زیاد آزمایش در منزل را امتحان کنید.

نمونه گیری در منزل

آزمایش آنلاین یا همان نمونه گیری در منزل چیست؟

آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. متخصصین مجرب آزمایشگاه آنلاین مندل پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی نسخه، نمونه گیری را انجام می دهند. شما می توانید جهت انجام و ثبت آزمایش به صورت آنلاین و نمونه گیری در منزل برروی لینک کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

نمونه گیری در منزل شامل چه آزمایش هایی می شود:

در ارتباط با آزمایشاتی که شامل نمونه گیری در منزل می شود باید این نکته را یادآور بشیم که در مجموعه مندل تمامی آزمایشات بالینی و برخی از آزمایشات مربوط به ژنتیک مانند آزمایش NIPT و تعیین جنسیت از خون مادر به صورت نمونه گیری در منزل قابل انجام می باشد. اگر در زمینه آزمایش NIPT هم می خواهید مطالعه داشته باشید و یا سوالی دارید می توانید برروی لینک مربوط به آن کلیک کنید. آزمایشات بالینی هم که مانند آزمایش خون و ... می باشند که همه به صورت خدمات نمونه گیری در محل سکونت شما قابل انجام است.

انجام آزمایش ها به صورت آنلاین و در منزل، در چه مواردی توصیه می شود؟

افرادی که محل زندگی آنها از آزمایشگاه مورد نظرشان فاصله زیادی دارد و رفت و آمد و انجام آزمایش حضوری برایشان ممکن نیست. یا ممکن است در ترافیک های سنگینی قرار گیرند. بسیاری از افراد شرایط لازم برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند برای مثال بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند، معلولین، افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، کودکان یا زنان باردار که تحمل و توانایی منتظر شدن در صف های آزمایشگاه را ندارند، بهتر است از خدمات آزمایش در منزل مجموعه مندل استفاده کنند.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}