تعیین جنسیت جنین چیست؟ آزمایش تعیین جنسیت در منزل

تعیین جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به صورت قطعات کوتاه در خون مادر را شناسایی کردند و از همان زمان حجم انبوهی از تحقیقات برای یافتن کاربرد های بالینی از این DNA آغاز شد. در این راستا آزمایشات بسیار مفیدی همانند آزمایش NIPT برای شناسایی ناهنجاری های کروموزومی در جنین نیز بر پایه DNA آزاد جنینی ابداع شد. برای انجام آزمایش تعیین جنسیت می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش تعیین جنسیت جنین :

این آزمایش از ابتدای هفته هفتم بارداری قابل انجام می باشد. مدت زمان لازم برای جوابدهی آزمایش تعیین جنسیت جنین این آزمایش حدود سه تا هفت روز می باشد. البته به دلایل فنی در مواردی لازم است تا نمونه گیری مجدد از مادر باردار صورت گیرد و به همین دلیل اعلام نتایج آزمایش کمی طولانی تر شود. سوال شایعی که بسیاری از مادران باردار می پرسند این است که مبنای محاسبه هفته هفتم بارداری چیست؟ توجه فرمایید که تعیین سن بارداری برای این آزمایش حتما باید بر اساس سونوگرافی محاسبه شود و در صورتی که بر اساس تاریخ آخرین پریود و قاعدگی محاسبه نمایید ممکن است سن جنینی به اندازه لازم نرسیده باشد و این موضوع منجر به وقوع خطا در آزمایش گردد. در طی هفت سال گذشته که این ازمایش در آزمایشگاه مندل در صفحه خدمات تعیین جنسیت جنین قابل انجام می باشد. 

 

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

 

تعیین جنسیت آنلاین، تعیین جنسیت در منزل چیست؟

آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. آزمایش تعیین جنسیت نیز یکی از آزمایشاتی است که می توانید برای انجام آن بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه آن را انجام دهید.

مزایای انجام آزمایش تعیین جنسیت به صورت آنلاین در آزمایشگاه مندل :

  • امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری
  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین
  • نمونه گیری رایگان در محل شما

تعیین جنسیت در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}