آزمایش در منزل چگونه انجام می شود؟

آزمایش در منزل توسط آزمایشگاه آنلاین مندل در هر زمان و مکانی قابل انجام می باشد و متخصصین آزمایشگاه مندل آمادگی انجام نمونه گیری در منزل برای اکثر آزمایش ها را دارند. برخی پزشکان برای تشخیص و تعیین نوع بیماری فرد برای آنان آزمایش های مختلفی را تجویز می کنند مانند آزمایش ادرار، آزمایش خون، آزمایش خون جهت تعیین جنسیت و بسیاری از آزمایش های دیگر.

در بعضی موارد افراد میانسال و یا مسن، برای چکاپ و ویزیت دوره ای خود و همچنین پیشگیری از بیماری ها، به پزشک و آزمایشگاه ها مراجعه می کنند. اما در همین موارد ممکن است مراجعه به آزمایشگاه ها به صورت حضوری ممکن نباشد به منظور در اولویت قرار دادن سلامتی افراد و انجام کارهای آزمایشی به صورت لحظه ای بدون صرف زمان زیاد یا صرف هزینه اضافی، آزمایشگاه آنلاین مندل قابلیت انجام خدمات را به صورت آنلاین دارد و می تواند همه آزمایشات بالینی و ژنتیکی را جز برخی آزمایشات ژنتیکی را به صورت آنلاین و در منزل به انجام رساند، تا هیچ بیماری در انجام آزمایش ها و پیگیری درمانی خود مجبور به تعویق انداختن نباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از آزمایشگاه های آنلاین و مزایای این نوع آزمایشگاه ها بهتر است برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش در منزل در چه شرایطی توصیه می شود؟

انجام آزمایش ها به صورت آنلاین و در منزل، در مواردی که در زیر به آن اشاره می شود توصیه می شود :

بسیاری از افراد شرایط لازم برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند برای مثال بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند، معلولین، افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، کودکان یا زنان باردار که تحمل و توانایی منتظر شدن در صف های آزمایشگاه را ندارند، بهتر است از خدمات آزمایش در منزل مجموعه مندل استفاده کنند.

افرادی که محل زندگی آنها از آزمایشگاه مورد نظرشان فاصله زیادی دارد و رفت و آمد و انجام آزمایش حضوری برایشان ممکن نیست. یا ممکن است در ترافیک های سنگینی قرار گیرند.

افراد دیگری هستند که برنامه های فشرده ای دارند و زمان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه ندارند، می توانید برای انجام آزمایش در منزل برروی لینک کلیک کنید و یا با شماره 02188198077 تماس بگیرید.

آزمایش در منزل

چه آزمایش هایی در منزل انجام می شود؟

خدمات نمونه گیری در منزل توسط آزمایشگاه آنلاین مندل طیف وسیعی از آزمایش های عمومی و بالینی تا آزمایش های کمی تخصصی را شامل می شود این آزمایشات شامل آزمایش خون، آزمایش تیرویید، آزمایش بارداری، آزمایش های ایمونولوژی، آزمایش های خون شناسی، آزمایش های هورمونی، آزمایش های سرولوژی، کلیه آزمایش های تخصصی که طبق نسخه تجویزی پزشک شما و آزمایش قند خون و بسیاری از آزمایشات در منزل قابل انجام می باشد.

آزمایش در منزل چگونه انجام می شود و نحوه دریافت جواب آزمایش؟

بعد از ورود به صفحه درخواست نمونه گیری در منزل، می توانید آزمایش مورد نظر خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت متخصصین مندل در منزل یا محل کار شما حضور یابند و آزمایش مورد نظر شما را انجام دهند و آزمایشگاه مندل برای راحتی کاربران خود برای هر فرد حساب کاربری در سایت تعریف کرده است که هر کاربر می تواند پس از طی کردن مراحل اولیه ثبت سفارش و انجام آن توسط متخصصین مندل، جواب آزمایش شما در حساب کاربریتان قرار می گیرد و شما به صورت آنلاین به راحتی می توانید جواب آزمایش خود را ببینید.

هزینه آزمایش در منزل :

به طور کلی هزینه های آزمایش در منزل براساس استفاده از ابزارهای لازم و روش کار متخصصین مندل قابل تغییر است اما تمامی آزمایشات شما براساس تعرفه اعلامی از وزارت بهداشت و درمان محاسبه می شود و بعد از ثبت آزمایش خود می توانید هزینه سفارش آزمایش خودتان را ببینید.

مزایای انجام آزمایش در منزل :

  • صرف هزینه کمتر توسط کاربران
  • صرف زمان کمتر توسط آزمایش دهنده
  • ثبت آسان آزمایش در منزل
  • سرعت جواب دهی آزمایش 
  • سرعت انجام آزمایش شما
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}