آزمایش آنلاین بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه

یک آزمایشگاه آنلاین فرصتی است برای شما که امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، بدون حضور در آزمایشگاه ها آزمایش خود را بدهید و بی اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید بدون مراجعه حضوری در آزمایشگاه ها، آزمایش خود را انجام دهید.

ممکن است شما از آزمایشگاهی که می تواند کارهای مربوط به آزمایش شما را انجام دهد اطلاعی نداشته باشید و یا راه شما از آن آزمایشگاهی که می خواهید کار خود را انجام دهید دور است. خب برای تمامی این مشکلات آزمایشگاه آنلاین راه حلی ارائه می کند.

شما با کلیک برروی درخواست نمونه گیری در منزل آزمایشگاه مندل می توانید درخواست نمونه گیری خود را ثبت کنید و حتی اگر نسخه ای از پزشک در دست دارید می توانید در قسمت آپلود نسخه پزشک، نسخه خود را آپلود کنید و کارشناسان مجرب مندل در اسرع وقت درخواست آزمایش شما را مشاهده می کنند و پس از آن در سریع ترین زمان ممکن نزد شما در منزل یا محل کارتان حضور می یابند و جواب آزمایش شما را پس از رسیدگی های لازم در حساب کاربریتان قرار می دهند. شما به راحتی و به صورت آنلاین می توانید جواب آزمایش خود را مشاهده کنید.

چه آزمایشاتی در آزمایشگاه آنلاین مندل انجام می شود؟ این سوالی است که ممکن برای خیلی از خوانندگان این مقاله به وجود بیاید، در جواب این سوال به برخی از آزمایشاتی که در مجموعه مندل انجام می شود می پردازیم و برای کسب اطلاعات جامع تر از دیگر آزمایشات بهتر است با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

آزمایشگاه آنلاین

کلیه آزمایش های روتین تشخیص طبی شامل :

 

کلیه آزمایش های ژنتیک که نیازی به مشاوره پیش از انجام ندارند، شامل :

 

کلیه آزمایش های پاتولوژی و آسیب شناسی که نیازی به مشاوره پیش از انجام ندارند، شامل :

  • دریافت بیوپسی های تحویلی به بیمار بعد از عمل جراجی
  • دریافت نمونه پاپ اسمیر یا لام پاپ اسمیر که در مطب پزشک زنان گرفته شده

 

برای اطلاع از جزییات کافی است تا درخواست خود را بر روی لینک نمونه گیری در محل ارسال نمایید تا پس از هماهنگی اولیه در صورت امکان پذیر بودن کارشناسان نمونه گیر آزمایشگاه به محل شما مراجعه نمایند.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}