آزمایش زگیل تناسلی

آزمایشگاه مندل با ارائه خدمات آزمایشگاهی مختلف یاری رسان شما عزیزان می باشد. یکی از آزمایشاتی که مندل می تواند به شما خدمات مرتبط با آن را ارائه دهد آزمایش زگیل تناسلی یا همان آزمایش HPV یا  (Human Papiloma Virus) می باشد. شما می توانید تست HPV را با صرف هزینه پایین و زمان کوتاه در آزمایشگاه مندل به انجام رسانید و متخصصان مندل در ارائه مشاوره رایگان در این زمینه برای شما مراجعه کنندگان محترم دریغ نمی کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی زگیل تناسلی و نواحی مستعد آن به صورت کلی بپردازیم و در مقاله های بعدی به علائم زگیل تناسلی، راه های پیشگیری و نحوه تشخیص زگیل تناسلی می پردازیم با ما همراه باشید.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یک نوع بیماری عفونی است که عامل به وجود آورنده این عفونت ویروسی DNA دار به نام HPV می باشد و این ویروس از طریق تماس مستقیم و در اثر رابطه جنسی انتقال می یابد. 

فهرست آنچه در این مقاله می خوانید:

ویروس HPV

 

نواحی مستعد زگیل تناسلی

به طور کلی نواحی که در برقراری روابط جنسی درگیر می شوند احتمال ابتلا به ویروس HPV یا همان زگیل تناسلی را دارند. این نواحی عبارتند از :

  • ناحیه تناسلی که از طریق رابطه جنسی واژینال منتقل می شوند.
  • ناحیه مربوط به دهان که شامل لب، زبان و گلو است که این ناحیه هم مستعد زگیل تناسلی به دلیل ارتباط جنسی دهانی می باشد .
  • ناحیه مقعدی که دچار زگیل تناسلی ناشی از ارتباط جنسی می شود.

زگیل تناسلی

برای تست زگیل تناسلی و آزمایش ویروس HPV میتوانید با مراجعه حضوری در آزمایشگاه مندل به نشانی تهران ، خیابان ولیعصر ، ابتدای خیابان توانیر (شهید عباسپور)، ساختمان پزشکان شماره 4، واحد 5 و جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید همچنین آزمایشگاه مندل امکان جمع آوری نمونه های پاپ اسمیر شما عزیزات از درب منزل را نیرچز دارا می باشد که برای این منظور می توانید از طریق صفحه نمونه گیری در منزل درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}